Erez Benimde arkadaşım orada 2 sene önce doğum yaptı memnum kalmıştım dedi, yanlış hatırlamıyorsam filiz hanıma gidiyormuş ama şimdi o doktor yok orda, pınar hanımla nursel hanım var, banada yetersiz hissi veriyor o hastane ama nasıl olur bilemiyorum bizim doktor anlaşmalı o hastaneyle