aybarsdefne bb glow gerçekten hiçbir işe yaramıyor asla önermem paranız boşa gider, onun yerine iyi bir yere güzellik uzmanına değilde iyi bir dermatologa dermapen yaptırabilirsiniz üç dört seansta inanılmaz fark ediyor, hydrafacial de çok güzel bı uygulama ama yine yapan yer önemli o d abayagi toparlıyor cildi mezoterapiyi de bı araştırın derim cildi çok güzel yeniliyor ışıl ışıl oluyor gerçekten. Microblading için de cildiniz kuruysa daha uzun süre kullanırsınız güzel bir yere yaptırın ki sonradan boyanın rengi bozulmasın yüz ifadesini çok güzel oturtuyor o da 👌