Ummi cnm ben 20. Haftada net hissetmeye başladım başlarda bu tedirginlik herkeste var ama inan hissettikten sonra korkuların daha çok artıyor bazen sabahları tekmesiyle uyanıyorum bazen hissetmiyorum ve kendi kendimi yiyorum acaba bişey mi oldu diye gün içerisinde çok yoğun çalışıyorum hissetmediğimde kendimi suçluyorum dinlenmedim onuda yordum bişey olmuşmudur diye elindenn geldikçe her anının keyfini çıkart hissetmesende o artık seni duyuyor duygularını hissediyor yakında kelebek kıpırtılarıyla ben burdayım diyecek sana 😊