Sezeniniz Merhaba Haftamdayız ama hala iştahım yok bir şey yiyorum daha bişey yiyemiyorum . Doktorum açılır demşti ama neredeyse hiç açılmadı. Sadece bol su içebiliyorum yeri geliyor su bile içemiyorum Bu durumu yaşayan var mı ?