Stmom Perşembe günü test yaptım cok silik çıktı cuma günü beta 32.5 çıktı bugun tekrar yaptırdım 42.5 çıktı. Sizce ilerlemesi normal mi acaba hamilelik var midir?
Busratopuz Benimde ilk basta düşüktü değerim pes pese degil 2 gün arayla yaptırın 2 katına katlıyorsa hersey yolunda demek oluyormus 😊 Stmom
Esmanindunyasi Stmom daha yeni oldugundan bazi kisilerde yavas artma olabilir onemli olan 2 günde bir verilen kanda duzenli 2 kat artis olmali yinede takipde kalin
Busratopuz Stmom içini ferah tut bana da degerin düsük dedi etrafımdakiler bebek tutunmaya bilir gibi felaket haberleri verdiler cok korktum sonra Allah bilir onu dedim suan 12 haftalık hamileyim canım 😊
Stmom Busratopuz peki sizin adet agrilari gibi ağrılarım oluyor muydu benim ağrılarım da fazla doktor kanama olmadığı sürece problem değil dedi ama insan korkuyor yine de
Busratopuz Stmom Olmazmı daha cok hatta özellikle yatınca artıyordu. Enfeksiyon kaptıgımı düsündüm doktora gitmeyi düsündüm sonra hamile oldugumu ögrendim 😊
Stmom morbahce daha 3 yada 4 gun var . Düzenli olmuyor ama genelde 37 38 günde. Suan 34teyim onunda mi etkisi var acaba
morbahce Stmom ozaman farklılık gosterır, testlerın aynı laboratuvardan cıkması gerekır ki artışını doğrulayın. Tekrar testi bugunkü yerden yaptırın öyleyse
Stmom morbahce oyle yaptıracağım perşembe randevum var zaten direkt onu bekleyeceğim yoksa kötü şeyler düşünüyorum sürekli teskekur ederim bilgi için 🙏