Elifacar canım benimde başıma geldi benim başta kanamaydı pembe sonra kahverengiye düştü gebeliklerde oluyor buntür kanamalar bebek yerleşiyor ya yerleşme knamasıdır . İçin rahat olsun 💕 her kanamam olduğunda gittim bana progestan verdi . Tekrar kanamam oldu kahverengi busefer yine progestan ama miligramı yüksek tuttu çok şükür şuan iyiyiz kanamam durdu . Rabbim sizi korusun 🌷