Dun aksamm post actim ama pek yazan olmadii bi kac gündür karin sertlesmemm var iki defada adet sancisi gibi geldi gitti ama 1 dk surmedii bebegim bas asagi duruyor erken dogum filam olurmi diye korktum aranizda ayni belirtileri yasayan varmii nst ya giriyorum kontrolde sancim yoktu hersey normaldii