Dlrcem Kızlar aşıdan sonra kasık ağrısı kramp sertlik gibi şikayetleri olan oldu mu ya. Ben 20 haftalığım bugün aşı oldum resmen kasık ağrım var.
Ece06 Dlrcem kasık değilde bende o gün ağrı sızı sıfırdı üzerinden 1 gün geçti ateşim hafif çıkmıştı kolum şişmişti kaşıntı oluyordu ve ağrı vardı m normal bence Doktorum öyle demişti
Heather Dlrcem kasık ağrısının tetanoz aşısıyla ilgili olduğunu sanmıyorum, kolda sızı, ağrı yanma gibi etkileri var. Doktorunuza muhakkak sormalısınız kasık ağrısını bazen progestan verebiliyorlar gebeliğinizin durumuna göre.