Arkadaşlar hacettepe hastanesi devlet bölümüne gidiyorum ben 30 haftalık oldum sali günü kontrolüm var bu zamana kadar 4 haftada bir kontrole gidiyodum araştırdım internetten bundan sonraki süreç de 2 haftada bi gidilmesi gerektiği yaziyo, devlet hastanesine giden arkadaşlarım kontrol aralığınız nasıl acaba, gittiğimde yine sorucam ama sizede sormak istedim