Seyda2434 Kızlar benim gibi oda yapmayıp belli bir sure zaten yanımızda yatacakları ıcın beşik tercih edenler varmı varsa hangi markayı aldınız bu postta bulusalım 🙋🏻♀️
Sibelezgi Seyda2434 canim joie park yatak aldim kiraci oldugum icin 2 3 yasina kadar yatabilior die park yatak aldim kizkardesim kullandi memnundu oda icinde erken die dusundum
Dilaraa06 Seyda2434 3 4 yaşına kadar kullanabilmesi için kademeli ahşap anne yani besik aldım ben canım oda yapmadim
Mengihilal Seyda2434 anne yanı beşik aldım. Daha önceki çocuklarımda sepet beşik kullanmıştm ve daha sonraları büyük beşiği korumalığını çıkararak anne yanı gibi kullanmıştım. Ama bence anne yanı kullanım açısından en avantajlısı olacak
Fqtma Ben civil den ikea model aldım 3.4 yaşına kadar kullansın diye daha sonra tam takım oda yapmayı duşunuyorum beşigi dolapsız tercih ettim daha iyi oldu odamda kibar durdu
Dilekcnkn Seyda2434 ben önceden parklı beşik almıştım ve uzunca bir süre kullandım ama şu an çocukların odası da var ve bir süre yanımda kalacağı için önce sepet beşik düşünüyorum fazla yerde kaplamıyor 5 ay kadar yatar yeriniz varsa parklı beşik alın bence
annelik16 Seyda2434 anne yanı tercih ettim hem bebeğime yakın olmak için hem de ikide bir kalkmamak için bence en ideali
Pamugunannesi1 Seyda2434 İkeadan alıcam kademeli olan beşikten dolap almıcam askılık alıp altına 2 Li kutu almayı düşünüyorum eşyalarını koymak için güzel fikirler var aklımda 🤗
Bloggeranne_93 Seyda2434 canım bende senın gıbı yapacagım insallah. 2-3 yasında oda yapmayı düsünuyorum baya arastırdım en mantıklı ve kullanıslısı park yatak herkes onu tavsıye edıyor. Görünüse bakıp ahsap besık alma bence alanların çoğu pişman oldu etrafımdaki 😊🙏
Elfffcnnn28 Seyda2434 valla ben ilk bebegimde özel yaptırdım beşiği babasi 8 ayindan sonra bizim yanımıza alistirdi 15 aylik bizimle yatıyor ayıramıyorum bir aya ikinci geliyor babayı yataktan şutlamayı düşünüyorum 🤣 ama sana park beşik önerebilirim en kolayi en kullanışlısı
hazal2131ds Seyda2434 joie kubbie sleep anne yanı park yatak aldım. Park yataklar genelde çirkin geliyor gözüme bu aldığın öyle değil hem küçük hem kullanışlı. Gittiği yere kdr kullanırım. Odasını ayıracağım zmn ahşap beşik bakarım birinden bulurum uygun çünkü uzun süre kullanmıcak.