Minik_kalplim_ bende 35. Haftada grip oldum çok fena hastanede yapabilecekleri sadece vitamin takviyesi içeren serum ve parol serum bana öyle yaptılar ısrarla kötüyüm dediysem de hiç bişey yapamayız şuan dediler bide burun tıkanıklığı için bebeklere verilen deniz suyu içeren burun damlası ama asla işe yaramıyo ben 2 haftayı geçti 38.haftaya girdim tıkanıklığı anca atıyorum yavaş yavaş ben günde 2 kez ballı limonlu ıhlamur içtim çorba tükettim sürekli bide bolca su iç mutlaka ve bol bol c vitamini içeren meyvelerden ye