Dilany35 Kızlar 34+4haftalığım sabah uyandığımdan beri sırt ağrım var ve hiç geçmedi sizce doğum sancısıyla bir alakası olabilir mi
mervetari4 Dilany35 Benm haftalardır var canm malesef hep bi tarafa yattğimizdan kaynaklı diye düşünüyorm ama siz yinede doktorunuza sorun bi bi anda yeni başladiysa
Prensesannesi41 Dilany35 bende 35 haftalığım sırt agrısını çok yaşıyorum yatarken de ayakta kalınca da ama içinizin rahat etmesi için doktorunuza sorun derim ☺️
Dilany35 mervetari4 Geceleri oluyor ama eşim sırtımı ovalayınca geçiyordu bugün ovalasam da uzansam da bana mısın demiyor
123melek Benmde gecenlerde tüm gün boyunca ağrıdı dpktoruma sordum bebek büyüdüğü için normal dedi doğum sancısı olabilmesi icin belli aralıklarla olması lazım dedi