gamzosgamzos zeynepylmz ya evet bazıları hocalar oyle soyluyor bazı hocalar koyabilirsiniz diyor bizimde kafamiz karismisti ama yinede vazgecemedik 🙈
[silindi] Neseliiii ilk kızım Zeynep ikinci de Zümra olsun dedik Ayşe de rahmetli annemin ismi öyle uyumlu geldi bana bilmiyorum ama
Sumyyeeetrmnoglu Neseliiii kız ismi bulmak zor yaa insanın tam içine sinmiyor hepsi. Ben kumsal koyacağım inşallah çok içime sindi😊
Tekirannesi rukiyyee Umay ı çok beğeniyorum ama kuzenimiz bizden önce davrandı o koydu kızına. Biz hamilelikten önce karar vermiştik başka bi isim düşünemiyorum o yüzden. Sağlıcakla gelsinler isimleriyle yaşasınlar yavrucaklarımız 🤲😍