mercimeginanne Tugbaomerfaruk bnce yaptırmalısın bazılarında ailede şeker olmasada gebelik şekeri çıkıyor ve annenin diyet yapması gerekiyor. Zaten 1 şişe meyveli gazoz içiyorsun o kadar. Doktorum 2 dilim baklavanın yanında daha masum demişti.
Ozlem23 Tugbaomerfaruk ben yaptırdım sonuçta gün içinde o şekerin daha fazlasını başka şeylerden alıyoruz ayrıca gebelik şekerim varsa bunun bebeğe kötü etkileride oluyomus organ gelişiminde gerilik falan gibi
Sibelezgi Tugbaomerfaruk ne benin ailemde en esimin ailesinde olmamasina ragmen yaptirdim kimse sende cikmaz dedi ama cikti doktorum ve diyetisyen bile sasirdi cunku 52 kiloydum suan 34 oldum 54 kiloyym bence kesin yaptirmalisin.hatta uygulanan diyeti ben suan hala uyguluyorum suphe bile etme yaptir
Bilge44 Tugbaomerfaruk Ben de doktorumun önerisiyle yaptırdım 50gr yükleme. Pişman değilim içim rahatladı endişe ediyorum ne olacak diye 🤷🏻♀️ normal çıktı. Şeker hayatına hiç almayan biri olsa bile yine de yapılmalı ama yediğimiz bir dilim ekmek bile kaç gr şeker içeriyor zaten 👍🏻 çok mükemmeliyetçi düşünenler hep protein ağırlıklı mı besleniyor sanmam çünkü illaki karbonhidrat alımları şeker içeriyor 🤷🏻♀️
Fasulye-87 Sibelezgi bebeğin gelişimi nasıl canım ben de toplam 4 kg aldım bebek tam haftasında gidiyor postlar da okuyorum ben 31 haftalığım 31 haftalık bebekler 2000 kg benim 1500 tu zayıf. Mı dedim kendi kendime 😒
Gamze2259 Bende yapılması taraftarı değildim ama doktorum yaptırılması gerektiğini söylüyor, doktoruma güveniyorum yaptiracagim
Sibelezgi Fasulye-87 ben en son 28 de gittim 1400 kg di.doktor normal dedi esim ve ben minyonuz doktor minyon demisti normal yani.persembe randevum var bakalim ne dicek.gelisimi hep guzel demisti.saglikla gelsunde boy kilo cok onemli degil kucagimiza alinca bbuyuturuz insallah
Tugbaomerfaruk Bilge44 bebişlerimiz sağlıklı olsun da onları düşünüyoruz yaptırayım da içim rahatlasın
Gamze2259 Tugbaomerfaruk bu hususta çoğunlukla Canan Karatay i örnek gösterirler ki bende onayladım fikirlerini. Ancak şu var Canan Karatay şeker yüklemesi yaptırmayın diyor evet ama o beslenmesinde de şekerli herşeyi yasaklıyor hatta meyve bile. Tüketilmesini için yapılması da gereksiz evet mantıklı. Hatta bı dönem bende bu beslenmeye uydum. Ama şuan gebelikte herşeyi yiyorum 🙈 o yüzden de yapılmalı diye düşünüyorum. Zaten iki dilim baklavaya esdegermis. Hangimiz yemiyoruz ki 🙈🙈
Eda115354 Tugbaomerfaruk benim şu anlık bebek biraz haftasına göre önde gidiyor demişti bunun için mutlaka yapalım sana dedi öyle olmasa da yaptırmayı düşünüyorum zaten
bukabu Tugbaomerfaruk bence evet bilmek cok önemli yine de en iyisini anne bilir☺️ 🧡 hayırlısı olsun hepimiz icin