Sevgili hamileler, 7 aylık hamileyim. Ön dişimin arası dolgu ve 2 senede bir yeniliyorum. Yine zamanı geldi düştü düşecek, yemek yemekte çok zorlanıyorum düşerse hiç estetik bir görüntü olmayacak gece gören korkar :) Doktorum cıva içermeyen bir madde kullanılırsa dolgu yaptırmanın sakıncası olmadığını söyledi. Ne kadar sağlıklı olur ve dolgu tutar bilemiyorum ama asıl endişem covid! Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz dişçiye gittiniz mi pandemi süresince, ne yapmalıyım? Az daha dişimi sıkayım mı :)