Kızlar merhaba yakın zamanda izmir çınarlı da doğum yapan var mı şehir değişikliği sebebiyle iki haftadır çınarlıya gidiyorum 34. Haftadayım onur beye gidiyorum ama hastane pek içime sinmedi bir de ultrason resmi vermiyorlar çok garip. Doğumdan hastaneden hemşire ve ebelerden memmun musunuz