Gayenur benim ikili taramam riskli amniosentezi de nifty testini de kabul etmedim sonucta aldırmıcaktım ama amniosentez de düşük riskinden korktum ayrıca cok korkak bi insanım karnımdan su alınma fikri beni çok korkuttu bende kabul etmedim imza verdim şimdi 29 haftalık olduk ayrıntılı ultrasonda sıkıntı cıkmadı özel bi doktora gittik o da down sendorumunun anne karnında 11 belirtisi oluyor onlara bakıcaz dedi tek tek detaylı bi şekilde her şeyi inceledi hiç bi belirti cıkmadı bundan sonrası artık Rabbime kalmış ne olursa kabulümüz dedik biz benim riskim 1:430