Fatos_76 Hanımlar ben 17 + 6 günlük hamileyim yaklaşık 1 haftadır iştahım tamamıyla kesildi açlık hissi var ama yemeye gelince yokum sizce bu normalmi varmı böyle olanınız 🤔
Ysmmmnn Fatos_76 normal canm hamilleliğin başındanberi böyle bende açım yemek istyrm ama yiyemyrm bende birde bulantı var oda beter ediyor
Fatos_76 Ysmmmnn benim 3 ayımdan sonra ıstahim baya bi açıldı yedikçe yiyordum ama bu son 1 haftadır hiç bisey yeme içme isteğim olmuyor