7 hafta 6 günlüğüm kalp atışı için doktora karından göremediği için alttan bakalım dedi. Kalp atışını duyduk çok şükür ama kese küçük kalmış 6 haftalık dedi, 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Aspirin progestorn oksapar başladı. Böyle olupta kesesi düzelen var mı?
2 ayrı görüş var bazı doktorlar diyor ki ilk haftalarda kese önemli değil kalbi atıyorsa sıkıntı yok, diğer kesim de kese küçükse bi iki haftaya kalbi durur😢 ne düşünceğimi bilemedim, böyle olan oldu mu?