yenianneyenibaba1 Hanımlar artık 36+1 oldum hastaneye hep randevu alıp gidiyordum ama artık her hafta kontrolüm olduğu için randevu bulmakta zorlanıyorum. Samsun kadın doğum hastanesinde sabahtan sıra alınıp muayene olunuyor mu? Yoksa illa ki randevu mu almak lazım…
mervetari4 yenianneyenibaba1 Canm sekreterm bende hastanede normalde randevu ile bakılıyor ama sürekli takip eden doktorunuz var ise sekreterine veya doktorun kendisine rica edip randevu alamadiginizi ve kontrole cagirdigini söyleyin açıp verirler sırayı
Kaderimm yenianneyenibaba1 bende ilk zamanlar bulamamıştım sıra ama sabahtan gidildiğinde belli bir sayı dahilinde veriyorlar sıra bı kaç kere öyle girdim muayene oldum ama sabah 7 den bahsediyorum o saatte gidip bekliyorsun malesef . Ama sık kontrolün için doktorunla konusabilirsin yardımcı olur sanırım
yenianneyenibaba1 metehaninannesiii hep ordan alıyorum zaten ama bazen gittiğim doktorun randevusu dolmuş oluyor
yenianneyenibaba1 Kaderimm doğuma yakın olduğum için nst’ye girmem gerekiyor her hafta mhrs üzerinden de ilerlemiş baya randevular iki hafta önden gidiyor 🤷🏻♀️
Kaderimm yenianneyenibaba1 AA benim doktorum çok yardımcı bı doktordur numarasını felan verir genelde hastalarina randevu bulamadigimda ararım yardımcı olur ulasabilirsen sanada yardımcı olabilir bence