Gazel7 Merhaba Ben folbiol kullanıyorum günde bir defa yalnız marka marka çeşit çeşit varmış benim kullandığım nasıl sizce marka farkedermi? 😊
Busbus58 Gazel7 aslında folbiolu doktorum önermemişti(sağlık ocağı yazmıştı). C segmnetinde bir ilaçmış onun yerine folidoce yazmışto.
midekoruyucu Gazel7 ilk yorumdaki arkadaşın söylediklerini söyledi doktorum bana da folidoce kullandım
Mervesavas Gazel7 ben gebyfoll kullaniyorum doktorum tavsiye etmisti. Baska vitaminler de var iceriginde gayet guzel bende gunde bir tane kullaniyorum
Gazel7 Dtinc yaa fiyat konusundads fark ediyor ben folbiol almıştım acaba uygun diye etkisi olmaz gibi birşey olurmu diye düşünüyordum
Icot Gazel7 ben gebelik düşünürken 2-3 ay öncesinden folbiol e başlamıştım. Gebe olunca da doktorum devam edebilirsin dedi yalnız onu her gün değil haftada 3 gün kullanmamı önerdi dozu yüksek olduğu için. Şimdi ilk 3 ay geçti bıraktım.
nursheenn Gazel7 bende aynısını kullanıyorum ve gayette yükseldi folat değerim dahiliye doktorum önermişti😊
Canan123 Normalde 400 mg folik asit alınması gerekirmiş, folbiolde 1000 mg folik asit varmış bu yüzden doktorum bana yarım kullanmamı söyledi
svdmm16 Folbiol mg cok yüksek hamilelikte değilde öncesinde kullanılmalıymıs fazla folicasitte bebege zarar verebilirmiş bana bi domtor vermilti öteki kızdı kullanma dedi internetten araştırdım haklıymış
archmom Gazel7 doktorum folidoce önermisti onu kullandım her tahlilimde folat değerim çok iyi çıktı . Çok memnundum 🙏🏻