Mom084 ben iki gün önce doktora gittim canım biz de 25teyiz. Aynı şekilde benim de iki üç gün dışarıdan bile görünecek gibi oynuyor, bir gün çok minik içeriden hareket ediyor. Hatta dokunuyorum tepki yok filan endişeyle bekliyorum. Doktora anlattım. Dedi iki gün hareketlenir, sonra yorulur bir iki gün dinlenir. Bunlar çok normal, hareket etmeye de dinlenip büyümeye de ihtiyacı var ☺️ Benim içim rahatladı. Bir de gece biz uyurken de hareketleniyor biz farketmezken. O yüzden için rahat olsun 😊 belirli bir haftaya kadar normal