Derya63 Hamişler bu ikili tarama testinde aç - tok meselesi varmı nasıl gidilmeli bilgi verir misiniz
ikibalannesii Derya63 aç olarak şeker yüklemesi yapıldığını biliyorum taramalarda açlık veya tokluk önemli değil doktorun öyle bişey olsaydı söylerdi
Kdk Derya63 açlığı sadece şeker yüklemesinde istiyorlarmış. Onun dışında sakın hiç bir kontrole aç gelme dedi doktorum
Fatos007 Derya63 Fark etmiyor aç veya tok olmanız. Ultrasondan ense kalınlığında bakıyor doktorunuz daha sonra kan tahlili veriyorsunuz bu kadar.