Merhabalar
22+5 günlük hamileyim. Bugün yürüyüşten sonra eve geldiğimde çamaşırımın ıslandığını farkettim. Normalde yürüyüşten sonra beyaz akıntı olurdu ama bugün beyaz akıntı ile beraber gelen bi sıvı ile çamaşırım ıslanmış. Ağrı sızım yok çok şükür. Ama endişelendim😔
Böyle bi durum yaşayan var mı benim gibi?