mrvshn1 bende 31+1 deyim, geçen haftadan beri aynı şeyleri yaşıyorum, hamileliğin işk başlarındada oluyordu bu batma hissi, şimdii sertleşmede oluyor ara ara. 2 haftadır inanılmaz ağırlaştığımı hissediyorum galiba bundan sonra böyle biraz ağrılı sancılı olucak