Aylinada35 Gkcgkc halsizlik o kadar var ki. 30. Haftama girdim halsizlik uyku hali garip bi uyku hali. Ve psikolojik olarak bı anda yıkık olup bı anda aşırı enerji. Her ağrım da doğuruyor muyum her akintim da suyum mu geldi falan… 😁😁
61anne Gkcgkc ben henüz 26haftalik hamileyim bende sürekli var bayılacak gibi oluyorum bazen o halsizlik durumu olduğunda ve nefes darlığı çok var benim bebeğim başı yukarda olduğu için olur doktorum dedi
senemmm123 Gkcgkc 29-30-31. haftalarda sürünerek kalkıyordum yataktan sanki. tüm gün kanepenin aynı yerinde oturuyordum.çok şükür 32 ile enerjim yerine geldi.yürüyüşümü aksatmıyorum sağlık problemimde yok ağrımda çok şükür normale döndüm
Dtinc Gkcgkc 31 haftadayım ve baya bi yaşıyorum nefes darlığını, özellikle yatarken çift yastık en yükseğinden. En ufak hareketimde hemen yoruluyorum, devamlı yatasım geliyor, inşallah geri gelir enerjim
61anne Gkcgkc ben ayaklarımın altina yüksek yastık koyup yatyrum tatlı yiyorum biraz iyi geliyor halsizligime
Hkbra Gkcgkc Son 3-4 gündür aynısını yaşıyorum bugün bu yüzden doktoruma bile mesaj attım özellikle sol kolumda uyuşma güç kaybı ağrı oluyor üzerine halsizlik nefes darlığı erken yorulma başladı. Hiç bi aktivite yapamaz oldum kolumdan dolayı 😔
61anne Gkcgkc şekerde halsizlik yapiyor biraz arkadaşımda da ve oda öyle söylüyor tetiklediğini rabbim yardimcimiz olsun
61anne Gkcgkc şeker halsizlik çok yapar heleki hamilelik de hassas oldugumuz bir dönem dağa çok tetikledigine inanıyorum