Yumurcakk Selam arkadaşlar gecen hafta bi oğlum olcağını öğrendım 20 haftalığız ismini ilyas koymak istiyorum ve isveçte eliyas diye sesleniyorlar sizce nasıl isim❤️
Buuuuss Yumurcakk çok güzel sizde benim gibisiniz klasik isim daha cok seviyorum daha hoş geliyor bana
Yumurcakk hemsirebirannee zaten kurande gecsin istedim ama nedense cevrede biraz tepkiler tuhaftı o ne yaşlı ismi gibi fln bana naif geliyor
Lavinyaaaa Yumurcakk Ay sanki çocuk sizin değilde onların 😒 şu “çevre” pek bi sever burnunu her ota sokmayı 🔨 Bence de çok güzel bir isim sağlıkla gelsin İsmini taşıdığı Peygamber gibi hayırlı bir evlat olsun 💕🌸
tonbikinannesi Yumurcakk gayet güzel siz beğeniyorsanız yeterli bazıları modern isimlerler kafayı bozmuş başkaları eski isimlerden seçince hemen ööö falan yapası geliyor
Miyase46 Yumurcakk çevrendeki insanlar ı da umursama derim canım önemli olan senin beğenmenn rica ederim bu arada 🤗💙
Yumurcakk Ozlem23 aynen öyle ama genede hoş demilmesi insanın hoşuna gidio :) ama kesinleştirdim koycam ısmını
Yumurcakk Zeynep_18 ben de klasık ismler seviyorum. İnsanlar kız isimlerini özeliikle aşırı abartıyorlar bi ev eşyasıymış gibi:) halilde cok güzel
Yumurcakk Vildan19 ya bnmde eşim istedi cevrem soğuk konustu sonra dsım 5 ay boyunca cınsıyetını bılmeden ilyasta ilyas diye seslenince evin içinde cidden bi ilyas varmış gibi oldu😅😍 içime sindi sonradan