Gizempck Sonunda bende yazıyorum buraya çok şükür 😊 satta 37+3 ulturosonda 38+3tüm sabah saat 8 de uyandim bir baktım altım ıslak dedim ay gece altıma kaçırmışım 😃😃 sonra 9 buçukta sancılarım tuttu baktım suyumda gidiyor saat 11 gibi devlet hastanesine gittim altan muayene ettiler altıma bez bağlandı😃 sonra eve geldim normalde siverekte yaşıyoruz diyarbakırda doğum yapmak istedim saat 3 te diyarbakıra giriş yaptım 4 cm açıklık vardı yarim saat sonra serum yedim Allahım bir sancı aldı basini gidiyor 8 cm açıklıkla doğuma almak zorunda kaldılar çünkü tansiyonum düşüyordu sürekli sancıdan en son doğuma aldılar çok zor bir doğumdu dikişlerim var ve bebeğimin hırıltısı var diye şuan yoğun bakımda bize bolca dua edin ne olur Allahım sizi de tez zamanda kavuştursun 😊
Cananerciyes Gizempck rabbim sağlık versin bir an önce çıksın yoğun bakından sizinde gözünüz aydın olsun hayırlı evlat olsun inşallah
MihrisahVeAnnesi Allah analı babalı büyütsün inşaAllah 🤲🏻 Bende urfalıyım ama İstanbul da yaşıyorum 🙃 tez vakitte bebişte çıkar inşaAllah mutlu mesut evinize dönersiniz 🤲🏻