Miyase46 Esra-73 ben hüma ismini çok seviyorum yada zeynep hüma ikiside çok hoş bence bide buğlem var beğendiğim 😄♥️
bryc Esra-73 jülide isminin anlamı karmakarışıkmış öğrenmeden önce jülide koyacaktım ama beray koyduk 😊🐣 jülide isminin hikayeside ördeğimin ismiydi😂
Miyase46 Esra-73 inşallah ilerde bir kızım olursa buğlem ismi ni çok istiyorum koymak anlamı da çok güzel 🤗
Mom97 Benbenim her ne kadar iki isim sevmesemde karar veremiyorsan ikisini birden koy kulağa hoş geldi 🙂