Busra3509 Merhaba,
Özellikle gözlerinizde yüksek miyop şikayetiniz varsa bu duruma bağlı olarak gözdeki retina tabakasında veya vitreus jelinde problem olabilir bu nedenle bir göz hastalıkları uzmanına giderek; damlalı olarak göz dibi ve periferik retina muayenesi yaptırınız.
Damladan dolayı; o gün için bulanık görürsünüz ancak ertesi güne bir şey kalmaz. Doktora bir yakınızla giderseniz daha iyi olur ve normalde araç kullanıyorsanız, o gün hiç araba sürmeyiniz.
Gözdeki uçuşmalar bazen tansiyon yüksekliği nedeniyle de olabiliyor, tansiyonunuzu da bir ölçtürün.