Asel_ Bugun doktora gıttım ve oldugundan biraz daha kucuk oldugunu soyledı ne yapmalıyım hangı yıyecekler bebegı geliştirir acaba bu sorunu yaşayanlar oldumu ve ben simdi 33+3 üm dogunca iyimiydi bebegınız
Ezgi34 Asel_ canım bende 33+3 de gitmiştm kilosu seninle aynıydı 1980 iyi demişti doktor bana takma kafana bence zayıf değil ki normal
Ravzamm Asel_ cokta zayıf degilmiş aslında, benimde 34. Haftada 2450 gr ve 34. Haftadan sonra cok kilo almaya başliyomuş bebekler muz ve kaşar kilo aldırıyor bebeğe