Ezolym bi kere suyum geldi sandım ama degil dedi doktor progestan içtigin için olabilir dedi ama bacak aralarıma kadar ıslaklık hissetdim günlük ped vardı o ıslanmış iç çamaşırım filan 2-3 sefer degiştirdim onlarda ıslandı sonra durdu aynı su gibi bişeyler akmıştı doktor degildir suyun iyi filan dedi diger gün muayene gittigimde , yok canım yatmayla dinlenmeyle geçmiyor benim agrılarım ya ama sürekli böyle agrılar var bilmiyorum dogum sancısı olsa doğurmuştum diyorum😂