Öncelikle aranıza hoşgeldim…İki gün önce hamile olduğumu öğrendim test yaptım yarın doktora gideceğim ama çok tedirginim çünkü spiral takılıydı…Yarın doktor ne der çok korkuyorum tabi Allah bilir ama acaba aranızda bu durumu yaşayan olduysa Bilgi verebilir mi🥰hepinize sağlıklı doğumlar