Asanmerve Hanımlar 19+1 haftalık hamileyim aşırı şiddetli sağ karın kasık bacağa da vuran bir ağrı var ağrı kesici içtim geçmedi çok şükür ki kanamam yok ama korkuyorum böyle olan var mı ? Özellikle ayağa kalkarken baskı oluyor sanki
Teacherella1 Asanmerve benimde 18+5 bel kasık ağrısı baya, karın ağrısı ara ara var. Bide bebek sanki çıkacakmıs gibi alt tarafta sızlamalar oluyor Kanama vs yok bende de ama telaşlandım baya.normal mi, sıkıntımı var anlamaya çalısıyorum🤦🏻♀️
bircivcivannesi Asanmerve bana da genelde sabahlari oluyor bir kere de yürüyüş yaparken olmuştu ama kısa suruyor geçiyor Allah’tan, bebek yer aciyormus rahimden gelen bı sancı denildi bana normalmis
Asanmerve momsboys aynen bende yürüyemiyorum çok korktum yarın randevum var soracam doktoruma ama yinede korktum açıkçası çok şiddetli çünkü ben çekerim sorun değil de bebeğime birşey olmasın 🤲🏻😣
Asanmerve Soe yok almıyorum ama bende günlük muz ve soda içiyorum resmen şuan hareket edemiyorum küçük bir kımıldama bile canımı yakıyor
serenty_123 Asanmerve benimde kalça agrım basladi bu sabah kasildi kaldım öyle uyurken de üzerine yatmışım uyuşmuş her gün 2 tane muz yiyorum ama mecburen magnezyum a başladım bugün çünkü kalça kemiklerim ağrıyor
bircivcivannesi Teacherella1 aynı durum bende de var sıkınti yok gelisimiyle alakalı çok siddetliyse ve sürekli devam ediyorsa doktora gitmek gerek tabii
Seyda_yekta Benimkide öyle bır ebenin dediğine göre 20 Co haftalarda rahimde büyüme oluyormuş bu yüzden kasık ağrıları normalmiş ani hareket etmemeye özen göster ki kasiklarin cekilmesin
Ylkn Bende de oluyor kasık ağrısı doktorum kabızlık sebebiyle olabilir demişti. Şuan yulaf yiyerek bu problemi biraz olsun aştım ve ağrılarım yok denecek kadar az.
Teacherella1 bircivcivannesi çok şiddetli değil ama sürekli baskı var gibi, enfeksiyon vardı belki ondan diye düşünüyorum, su içtikçe hafifliyor çünkü
nurdane3504 Asanmerve bende de geçen hafta kasik ağrım aşırı olmuştu canım tam anlayamadım da neden olduğunu ama bu hafta bebisin hareketlerini hissediyorum 20 hafta bitti ondan kaynaklı olduğunu düşündüm bende karın genişliyor ondan mı dedim acaba iki güne geçti ama benimki
Asanmerve nurdane3504 ya acile gittim herşey normal çok şükür bebekte sıkıntı yok magnezyum verdi ama ihtimal olarak apandisit olduğunu da söyledi korkuttu beni sizinki nasıl bir ağrıydı acaba belki magnezyum eksikliğidir yani öyle olsun diye dua ediyorum 😔
Minikkuss Asanmerve 19 haftaligiiz.. Çok şiddetli değil ama belim de rahim de kasıklarda ara ara ağrı oluyor . 🤷♀️ normal diye biliyorum .
htctan Bizde 17 haftalık olduk bir hafta önce aynı şikaytlrle acile gttim korkarak ama herşey normal çıkmştı. O günden beri su tüketimini artırdm çok şiddetli olmuyo oturup klkarken çok yavaş hareket ediyorm.