Mutluuyuvaa benim karnımın alt kısmına aşağı doğru vuruyordu, bir de içerden alt kısma doğru. sancı adet sancısından daha şiddetli oluyordu, eşit aralıklarla değildi ama bir defasında gün boyu ara ara olmuştu anlık değildi yani, yürüyünce hareket edince azalıyordu. Nstde sancım çıkmıştı doktorum çatı muayenesi yaptı bebek kanala girmemiş açılman yok yalancı sancı onlar demişti