EmineYavuzhan1 Miniğim 13 haftalık doktor tahminde bulunmadı ilk gebelik 🤰🏻Sizler neler düşünüyorsunuz canlarımmm❣️
EmineYavuzhan1 Miyase46 Gece gittim canım belki de uyuyordu yavrucağımm😂 Çok fazla öksürdüm korktum bebeğe bişey olur diye gittim muayene oldum rahatladım 😂
EmineYavuzhan1 Miyase46 Soğuk algınlığı şikayeti ile gittim canım çok sağol Kadın doğum doktoru serum yazıyormuş o ara içim rahat olsun diye ultrasondan muayene de oldum ❣️🙈 2 tane de serum yedim 😔