Gzemoztrk Salı günü 5 hafta 2 günlük olacağım ve ogün doktor randevumuz var kalp atışını duyabiliemiyim merak ediyorum. Sizler kaçıncı haftada duydunuz?
EmineYavuzhan1 Gzemoztrk Çok erken canım duyulmayabilir ben 5 haftalık keseyi görmeye gittim 7 haftalıkken de kalp atışını🙈🙈
Beyzademiirrr Gzemoztrk 5. Haftada çok zorduyulmaz bence ama 6da duyulur ben 6+3te biraz zor duymuştuk
Haticeylm Nur000 bende salı günü 6+3 olucam inşallah bende duyarım kalp atışını hem heyecan hde çok korku var içimde 😔😔