-Biranne- ben de 22 haftalığım tek zümra bırakıcaz nasipse çok hoşuma gidiyor ve anlami falan çok güzel bir isim esim 2. Isim istemedi ama ben olsam ki bırakırdım 😁 oğlumun adi iki isim bunuda öyle bırakırdım ama esim tek isim seviyor buda tek olsun dedi öyle karar verdik
Ama iki isim olarak elif zümra hoş duruyor 😊