Kızlarrr ben bugün pazar olduğu için kadın doğum eğitim ve araştırma hastanesine gittim. Acilde vajinal ultrasonla baktı doktor. Dışarıda kanamam yoktu ama akıntı için gitmiştim. Doktor baktı bebek iyi, kalp atışı var ama kese etrafında aktif olmayan kanama var dedi. Sorun olur mu dedim. Yok ama istediğimiz durum değil dedi. Korkmalı mıyım dedim yok dedi. Sonra oturdu bana düşük riski ilk üç ayda olur falan filan diye anlattı. Aklım karıştı. Ne demek istedi aktif kanama yok ama kanama var derken ? 🤯