Bebegiminannesi_ 21 şubata adet olmam gerekirdi olmadım 25 şubata doktora gitim rahim duvarın kalın dedi şimdi test yapıyorum hep aynı gölge gibi cizgiler hala adet olmadım 7 mart yine doktordayım inşallah hamileyimdir başına böyle bişey gelip hamile olan varmı🤲🏻❤️
Yenibirannee Bebegiminannesi_ benimde cok silik ciZgi çıkmıştı daha adetime 6 gun vardi dayanamayip erkenden doktora gitmistim oda keseyi gormedi ama rahim duvarin kalinlasmis olusmak uzere demisti ve suan 14+2 haftaligim insallah sende guzel haberler alirsin 🌺🌺
Gzemoztrk Bende öyleyim canım, hayalet çizgi cıkmıştı bende suan 5. Haftadayım. Her 2 günde bir test yap ve daha iyi bir sonuc için mutlaka kan ver 🌸