annelik16 bu 3-4 gundur hissediyorum henuz ilk hareketini hissedemedim yada biseyler oluyor ilk hamilelik oldugu icin ben anlayamiyorum biraz endiselnedim acikcasi erken dogum mu olur acaba diye sali gunu doktora gidecegim insallah benimkininde boyle olmasi normaldir tesekkur ederim :)