Cansueslioglu Karın ağrım ve göğüs te şişkinligim var birde kendimi çok gergin hissediyorum reglime 4 gün var hamile olma olasılığm nedir
Dilek0809 Cansueslioglu söyledikleriniz zaten regl belirtisi en iyi sonucu regl gününüzde bi kan testi ya da önden idrar testi ile alırsınız benim her ay aynı belirtilerim olurdu gebelikte sadece meme uçlarım normalden fazla büyümüştü diğer belirtiler regl belirtisi ile aynı
Sita3434 Cansueslioglu canım bu belirti gebelikte de oluyor adet öncesi de kimse net bir şey diyemez bekleyip test yapmalısın. Hatta şimdi Bile yapabilirsin ben 6 gün kala test yapıp pozitif olanı gördüm ama bazen de adet gününden önce belli olmuyor şansını dene istersen
Cansueslioglu Geçen ay çok sık idarar çıkma yaşadım iki kere test yaptım 2 çizgi oldu ama kan testi negatif di bu ay da hiç test yapmadim korkuyorum çünkü negatif görmekten