Ahsenilayinannesi Merhaba hanımlar🙂 ikili tarama testini yaptırdım yalnız doktor değerler hakkında bilgi vermedi kan alıp 10 gün sonra tekrar gelmemi istedi sonuçlar hemen açıklanmıyor mu acaba? Yaptıranlar bilgi verirse çok sevinirim iyi günler teşekkürler şimdiden🌺
Nurtrky Ahsenilayinannesi ense kalınlığını söylemesi lazım kaç çıktı canım testler yaptğn yere göre değişiyo ama daha kısa sürede çıkıyor genelde
Esen3535 Ahsenilayinannesi ben özelde yaptırdım aynı gün hem ölçüm yapıldı hemde kan alındı 3gün sonra çıktı sonuçlarım
Adilekorkmaz Ahsenilayinannesi banada bisey soylemedi suanlik herseyi iyi dedi elime bi ultrason kagidi verdi grafik cizgisi var uzerinde sanirim doktorlar ordan anliyorlar bende simdi kan sonucunu bekliyorum
1Anne2Bebek1Kopek Ben cuma yaptrdim olcmler normaldi p. Tesi kan sonucmu alcam canm ilk gebelgmdede hemn cikmisti
Ahsenilayinannesi Nurtrky ölçüme dair hiç birşey söylemedi malesef elimdede ölçüme dair hiç birşey yok
Ahsenilayinannesi Bir sorun olduğu için mi söylemedi acaba hep aklıma böyle sorular geliyor 10 gün nasıl bekliyeceğim bilmiyorum🙄
sehri_hzr Ahsenilayinannesi banada demedi sonuç normal çıktı bende ilk aradı sonuç normalmiş diye yerimde duramadım diğer gün gittim doğru mu diyor diye😊
Ahsenilayinannesi Esen3535 aile hekimine sonuçlarını sormaya gitmeyi düşünüyorum anlar mı ki acaba duramıyorum düşünmeden
sehri_hzr Ahsenilayinannesi 😊tatlı heyecanlar bende sırf merakımdan yaptırdım yoksa insanın içine doğuyor içim rahat yaptırmıştım🌸
Ahsenilayinannesi sehri_hzr Tabiki öyle ama ister istemez net bi cevap alamayınca bebeği için endişeleniyor insan 🙂