Mld Bu sefer ben dua istiyorum 🥺❤️ Suni sanci icin ilk ilaci aldim. Korkuyorum, lütfen benim icin dua edin. 🤲🏼
Mmhtpmhmt04 Mld Rabbim bir avazda kurtarsın sizi sağ salim bebeğinize en kısa sürede kavuşursunuz inşallah
Mld Allah hepinizden razi olsun, gercekten. 🙏🏼❤️ Hala sancim yok, bekliyorum. Birazdan bir ilac daha alicam.
Beyzasya Mld ayy 10 saat olmuş ya neden yok ki hala ağır ağır mı veriyorlar suni sancıyı. Bende çektim onu yaşayan bilir. Çokça dua ediyorum. Biran önce evladına kavuş inşallah
Mld Hala bekliyorum :( dün gece sanci cektim sabaha kadar, ama acilma 1-2 cmdi sadece. az önce bir ilac daha verdiler. Yavas yavas arttiriyorlar dozunu. Artik sag saglim dogurmak istiyorum 😔