Mayisbali Kızlar normalde gribi çok zor atlatırım penisilin falan yaptırıp anca kendime gelirdim . 27 haftalık hamileyim grip oldum sabah başım döndü az önce de istifra ettim . Midemi üşütmüşümdür diye düşünüyorum acaba istifra etmem normal mi bu haftada ?
Byby99 Mayisbali belki tansiyonunuz düşmüştür. Bende kusmam normal de ama tansiyonum bir an düşünce kusuyorum bende ani oluyor yani Bi an da kusma geliyor kusuyorum
Mayisbali Byby99 hiç bilmiyorum canım tansiyon aletimiz yok ölçmedim sabahtan beri halsizliğimde var ağlıyorum kendimi çok kötü hissediyorum .