Fundad Kızlar bu büyük filler varya bu ara herkeste olan. Onu makinede yıkayan var mı ? Yıkamak istiyorum ama bozulur mu emin olamıyorum
Ozlem23 Fundad ben bebeğin dogumuna yakın bütün peluslari aricam makinede düşük devirde ne olur ne olmaz diye
zeyzeyyyy Fundad yıkadım ben bebek deterjanı ile daha dün hem de sıktırmasını azalttım kısa programda yıkadım hiç bir şey olmadı👍❤️
Fundad Ozlem23 daha öncr hiç yıkafınız mı peluş oyuncak? Suan makinenin basında elimde fil ile bekliyorum😂
mercimeginanne Fundad ben yıkıyorum ki 34. haftamda hepsini bebek deterjanıyla yıkadım 🙈 öncesinde kendi deterjanımla yıkamıştım şimdi de tozları gitsin diye yeniden yıkayıp kaldırdım
ymc0355 Fundad ben de her şeyi yıkarım canım bir şey olmaz 30 derece 30 dk at sıkmayında düşür parçalanmasın 15 dk varsa 15 dk at
Elifbc Fundad yıkanır hiç sıkıntı değil ama düşük devirde sıktırma yoksa kuruması uzun süreceği için bakteri üretir, biz küçükken bile annem peluşlarımızı yıkardı :)
Busbushatun Fundad hassas programda yika canim yikamadan olmaz ben kizimi oyuncaklarini hep yikiyorum sadece cok yuksek devirde sktirma islemi yapma bide cok az deterjan kullan mumkunse sivi deterjan kullan peluslarda deterjan kalintisinkalma ihtimaline karsi
Zynpk Fundad pelus ayi yikadm bn makinede birsey olmadi .file de birsey olmaz sanirim…tum oyuncaklari atip yikiym bn sürekli 30 derecede