Yasemin9555 Merhabalar hamis anneler . 34+6 olduk zorlu gunler basladi, havaların sıcaklìğı ayrı bunaltiyor rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın.. Ben 30 haftalıktan sonra idrarımda keskin koku hissettm yanma hissi olmadığı içinde önemsemedim gebelikte olabilir düşüncesiyle.. Acaba sizde böyle bsy farkettinizmi .. Fransa'da normalde her ay idrar testi yaptiriyoruz bi sorunum cikmadi..sizden fikir almak istedim
bcbkerem Yasemin9555 bol su içmelisin idrar tahlilinde temiz çıkıyorsa.. günde en az 2 lt yada idrarının rengi su rengine yaklaşana kadar derler 😉
SmeyyeAkglAydn Yasemin9555 Demir ilacı falan kullanıyorsan onlar etkiliyor idrarın kokusunu ve rengini