Goncaaryamm Merhabalar anneler 💕 covıd oldum ve doktorum antibiyotik aksef 500 mg verdi sizde kullanmalı mıyım ?
ssssxsss Goncaaryamm Gecmis olsun. Kacinci haftadasin? Hangi belirtiler var? Doktor verdigine göre kullanmalisin buyuk ihtimalle gebelikte kullanilan bir antibiyotik ilactir. En önemlisi aksatmadan ve tam saatiyle kullanman. Allah sifa versin🌷
Nurtrky Goncaaryamm çevremde olan hamilerler hiç kullanmadı ama bu ilacı kadın doğum doktoru vermişse kullanının bence
06uysal Goncaaryamm ben 14 haftalıkken atlattım. Parol dışında hiç ilaç vermediler bana 🤷♀️ çok geçmiş olsun
Mlkkrsln Goncaaryamm c vitamini, parol kullandım. oksapar başladım bir ay devam edeceğim. Başka bir şey kullanmadım.