hilosss07 Sinem12345 aynen bende ilk üç ay çok yemiştim çünkü bulantımı alan tek şeydi insallah olur ama annede varsa bebeginde oluyor genelde 😍
esraizmirli hilosss07 bizim ailede kimsede yok birtek bende varr aslında gamze kusur kas eksikliği ama çok güzel bişey çok seviyorum gamzelerimii 😂
Sinem12345 esraizmirli Gamze’yi sevmeyen mi var ya 😄 cok tatlı bi kusur 😄 tek kusur bu olur insallah 🙏🏻
Sheems Sinem12345 Amin Allah herkes için hayirlisi🤗inşeallah tum hamileler sağsalim kavuşsun bebeklerine😍
esraizmirli Sinem12345 ay inşallah umarım benim oğlumda da olur benim sizden tek avantajım yanaklarımın gamzeli olması birde üstüne ayva yemem 😂
AlmilAlp Kızımda var oğlumda yok. Eşim gamzeli,gebeyken yemiştim. Şimdi üçüncüde olacak mı göreceğiz 😁
monnas BurcuLice o zaman bu mantığa göre ben doğduğumda benim kalçamın üst kısmına paralel şekilde parmak basmışlar 😂🙈 2 gamzem var orda. ne olurdu yanağıma bastıraydınız imansızlar 🙈 diyesim geldi 😅
Hilalsny monnas yani belinizde mi var ? Benimde belimde 2 tane gamze var😂😂 ama bana parmak falan basmamislar ve benim cok hosuma gidiyo bikini falan giyince guzel gozukuyo😂😂
06uysal Sinem12345 valla babamızda öyle bi gamze var ki belediye çukuru gibi 😀🧿 genlere güvenerek ayvaya çok yüklenmedim canım istedikçe yedim. Öncelikle sağlıklı hayırlı olsun sonrada bakalım doğuma son 2 gün kaldı bakalım babanın genleri ne kadar baskın çıkacak 😃 hepimize Rabbım hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin
Kybusr Sinem12345 inanmamıştım ama ilk kızımda yedim ve yanağıma sürdüm çenesi ve yanağı gamzeli şimdi tekrar yaptım bakalım sonucu görücez 😊