37+1 günlük hamileyim ve 2. Gebeliğim 🤗 Bebeğimin suyu az olduğunu söyledi dr. 1 hafta önce o yüzden gün aşımı kontrole gelmemi ve hareketlerini dikkat etmem gerektiğini söyledi. Kızıma hamile iken bu tarz sıkıntılar olmamıştı. Şimdi en ufak agrılarımda korkuyorum desem yeridir. Sizde de bu tarz şeyler inşaAllah olmamıştır ama olan yada böyle bir duyum alan var mı 🥺